H.T.I المعهد التكنولوجي العالي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي المعهد التكنولوجي العالي

اقتراح مهم جدا لجعل المنتدى من احسن المنتيدات....

علي أسامة

مهندس نشط
    مهندس نشط

ذكر عدد الرسائل : 3
    القسم : اعدادي
    الدفعه : 2009
    الفرع : 6 اكتوبر

اقتراح مهم جدا لجعل المنتدى من احسن المنتيدات.... Empty اقتراح مهم جدا لجعل المنتدى من احسن المنتيدات....

مُساهمة من طرف علي أسامة الجمعة أغسطس 21, 2009 8:59 pm

السلام عليكم

ارجو من الطلبة اللي في قسم اعدادي (او اي أقسام أخرى) على قدر استطاعتهم يحطوا على المنتدى المناهج و الملخصات و والتوقعات واجابات الاسئلة وغيره.... بحيث نوفي احتياجات الطلبة لان دي الوظيفة الاساسية للمنتدى وعلشان ننافس المنتديات التانية و مش بس كده علشان نرتقي بالمعهد وبطلابه ... لان بصراحة انا شفت منتدى مودرن اكاديمي بيعملوا اللي انا بقولوكوا عليه وما شاء الله عليهم مستمرين مش بس كده دول عايزين يعملوا اقسام للمواد زي الفيزياء والرياضة و هكذا ...دول كمان بيحطوا شرح للرسم الهندسي بالفيديو ...
    انا قبل كده كمان شوفت منتدى كان فيه واحد كاتب (مفاجأة حلول تمارين كتاب thermodynamics الديناميكا الحرارية )..وهكذا من المواضيع الهامة
    انا كل اللي قصدي ان نرتقي بالمنتدى ونجعله عامر بما يفيد الطلبة واللي هيعمل كدى اجره عند ربنا عظيم وميزان حسناته ان شاء الله شغال لانه (علم ينتفع به ) وكل اللي يستفيد من مثل هذه المواضيع يدعي لصاحب الموضوع

واخيرا ارجو من المشرفين تغيير اللون الاسود للمنتدى اذا امكن لانه متعب للعين ..وشكرا جزيلا
    والسلام عليكم ورحمة الله
    وبركاته

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 1:59 pm